»Umetniško delo je s koncem modernizma izgubilo svojo intrinzično vrednost in svojo avtonomijo ter smo včasih negotovi glede načinov, kako ga nasloviti, kako o njem govoriti.«
»Na razstavah pogosto ugotavljamo, da didaskalije in opisi del govorijo bolj o vsem drugem kot o materialnosti tistega, kar vidimo pred sabo.«
»Umetniško delo tako rekoč izginja pod težo ambicij kuratorskih izjav, političnih gest in razstavnih strategij.«
»Kako se torej približati tej paradoksni entiteti, ki je 'najbolj tukaj, ko je hkrati ni, in ki je najbolj to, ko je hkrati nekaj drugega'?«
»Ne gre namreč za 'iskanje optimalnega, temveč za poglobitev v delo in njegovo fenomenologijo'.«
»Ponuditi različne okvire, ki umetniške prakse berejo onkraj trendovskih pozicij in obrabljenih dihotomij.«
»In tudi aktivnejšo, afirmativnejšo debato o umetnosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju